Sunday, May 20, 2007

3,5-åring bortskänkes

Gahhhhh! Jag blir gaaaalen. Vilda unge. Idag är trotset på topp. När mormor och morfar var här och fikade for han runt som Findus, jag lovar. Det var roligt ett tag men när han började kasta både bullar, kakor och bilar omkring sig fick vi nog allihopa... *suck*.

Fast det blev bättre efter att H tagit barnen med sig ut på en cykeltur. Jag fick en lugn stund. Har hyrt film till ikväll när barnen sover, Deja Vú. Nu är H på Bleckan och ser bortamatch. När han kommer hem ska han lägga J. Jag ska få titta på Brothers & Sisters!

4 comments:

Anonymous said...

Hej där you Fanny person... ;-) Jag har hört att det är ganska vanligt med extrapris på barn i just 3.5-årsåldern... Va låg priset på i eftermiddags då? *fniss*

Anonymous said...

Kanske nästa Tradera objekt? Ha is i magen o köra 1 kr i utropspris? Kanske? Inte? Nähä.

Deja vú är bra. Tyckte du om den?

/Katarina

Anonymous said...

Ja, de är billiga vissa dagar. Man skulle till och med kunna säga att de är gratis....

Fanny said...

Katarina: nja, sådär tyckte jag om deja vu faktiskt, fantastisk historia men jag kom aldrig riktigt in i den. satt och tittade på klockan vilket inte är nåt gott tecken.

Utropspriset låg väl på 1 kr sådär... fast nu har han bättrat på sig. :-D