Monday, May 7, 2007

Sk*t också!!!

Jag har lyckats klanta bort senaste Indigo Girls-plattan.... *stööön*. Hade den vid datorn sist för jag la in den i min mp3-spelare, men nu hittar jag förstås bara omslaget.... gahhh va trist.
Letade ihjäl mig i går kväll och i morse men den är boooorta. Detta är den andra IG-platta jag lyckats sumpa, har bara omslaget kvar till Shaming of the Sun också. Och så har smarta städ-jag raderat låtarna ur mp3-spelaren OCH ur datorn. Hm. Så går det när man ska städa.

3 comments:

Anonymous said...

Om du inte har några moraliska problem med nerladdad musik så kanske en fildelningssite är din lösning på problemet... Hör av dig om du behöver hjälp.

Loll said...

Vilken du att jag har en kopia du gett mig dåda!:-)

Fanny said...

loll: YESSSSS! Då får jag låna tebax den! :-D