Tuesday, May 8, 2007

Glömde ju

berätta om Jacobs tandläkarbesök. Det gick väl sådär, han var jätteblyg och ville inte sitta själv i tandläkarstolen. Jag fick ha honom i knät. Tandläkaren var urgullig, en ung tjej, och hon fick titta på hans tänder i typ 10 sekunder. Haha. Det hon sa var att det är dags att sluta med nappen, men det visst vi ju redan. Jacob säger ju själv att han ska ge alla sina nappar "utom bilameppe" till kattungarna på Skansen i sommar. Och så ska han sluta med blöjor i sommar säger han. Det är mycket som ska hända...

Idag jobbar jag hemma. Ska fixa färdigt för överlämning av mina HKV-ärenden till mötet imorgon, och så fortsätta med min hjälpfil.

Och så kommer Helena hit och fikar i eftermiddag, vi ska byta pappersspill mot halsband. Bild kommer!!! På halsbandet alltså, inte spillet *haha*. Hon ville visst att jag skulle visa hur man färglägger med distresser också *stort asgarv*. Som om jag skulle vara nån expert... jag har mest tur faktiskt.

H ska hämta J på dagis idag. Skönt, för då kan jag jobba på. Får se om jag får ett ryck och går och tränar senare, det finns faktiskt ett pass jag skulle kunna gå på, ett basic step up klockan 16.30. Ska fundera på saken.

No comments: