Thursday, May 24, 2007

Men gääääääsp!

Varför är jag så trött? Kanske för att jag har ätit riktig lunch idag.... sushi... fast jag drack en latte efteråt också, den borde ju ha hjälpt. Sitter på kontoret och är sååå seg. Får nog gå och hämta lite kontorskaffe och se om det hjälper... till råga på allt har jag sjuuukt ont i fötterna redan nu, envisades med att ha mina Lissabon-stövletter idag... brukar inte få ont av dom men hela trampdynan ömmar. Gahhh. Får nog smyga av mig dom under skrivbordet lite diskret om jag ska orka hela dan. Sen, när jag hämtat kaffe alltså hahaha, vägrar tassa omkring i strumplästen på kontoret....
-----
Sådärja. Hämtat kaffe och ett oerhört suuuurt grönt äpple. Fick nästan en chock när jag öppnade kylen, den är proppad med ÖL. Hihihi. Tyvärr kan jag ju inte stanna så länge efter månadsmötet idag, måste ju hem och lösa av barnvakterna...

2 comments:

Heliotropen said...

Du får trösta dig med talesättet: "Det bästa sättet att glömma dina problem är att gå i för trånga skor."

Fanny said...

heli: hahahahaha den var riktigt bra!