Sunday, May 6, 2007

Lyxig söndag

Började dagen med att sova till klockan nio, sen gjorde jag amerikanska pancakes till familjen. H cyklade iväg och köpte lönnsirap för vår var slut. 50 pix för 2 dl kravmärkt äkta kanadensisk.... gahhh va dyrt men såååå gott.

Sen pysslade jag lite här hemma och lät pancakesen sjunka ner lite innan jag gick till gymet och tränade i två timmar. Därefter har vi varit ute i parken med barnen och ätit glass. So much for that workout hahahaha. Men det är så härligt väder ute, alla gick ut utan jackor, H har shorts och parken är full av picknickar och grillande kompisgäng.

Nu ska jag fundera ut vad det blir till middag idag.

1 comment:

Loll said...

lät ju gott o skönt, själv har jag legat på en brygga i viken o läst, fikat gånger tre, promenerat med barnbarnet o brittrepat, och nu ska jag duka fram rester för kylen är proppfylld efter igår
Kram