Thursday, May 17, 2007

Trött...

Undrar varför jag är så kvällstrött just nu? Två kvällar i rad har jag lagt mig jättetidigt... igår somnade jag framför TV:n i soffan före halvtio under CSI Miami.... känner mig så tråkig.

Idag följer J med H till jobbet, så jag får en ledig förmiddag. Ska hämta honom vid ett och promenera in till city och kolla lite i affärer - gahhh, jag bävar - city en klämdag med en 3,5-åring? Hur tänkte jag nu? Hahahaha. Men vi ska köpa nya strumpor till J och kolla på solglasögon. Det går väl så länge det går. När vi kommer hem ska vi baka pepparkakor. Ja, det har J bestämt. *fniss* Som i Pettsson.

3 comments:

Pihlina said...

Är du självmordsbenägen eller? City med barn en klämdag... det måste vara det galnaste påhittet i världen! :D

Pepparkakor - hmm.... är det inte såna man bakar till jul? ;D

fanny said...

peterlina: hahaha ja precis. men du vet, mitt motto är "do one scary thing every day". Det här blir scary så det förslår:-) och pepparkakorna ja, visst är det så... men vi har läst mycket pettson får julbesök på sistone.

Anonymous said...

Jag håller med Peterlina; är du självmordsbenägen? City en klämdag kan aldrig vara skoj. Lycka till och hoppas att ni hittar både strumpor och solglasögon!

Pepparkaksbak låter mysigt, och framförallt gott. Jag älskar pepparkaksdeg, skulle kunna äta det varje dag *mums*