Wednesday, May 30, 2007

Grått

är det ute. Fast ganska varmt i alla fall, så jag tänker inte gnälla så mycket på vädret. Idag ska jag försöka låta bli att gnälla alls! :-D

Sitter på kontoret och skriver för brinnande livet, redigerar hjälpfiler och bilder. Längtar lite till tio-fikat, är hungrig! I eftermiddag ska jag klippa mig igen, nu är det alldeles för länge sen och håret har ballat ur för längesen... inte för att jag har råd egentligen men jag MÅSTE ju. Kan inte åka till Holland och gå på bröllop och se ut så här, det går inte! Det ser verkligen ut som att nåt obestämbart från yttre jymden har nödlandat på mitt huvud och sen dött en plågsam och dramatisk död. Gahhh. Mössa? Keps? Njaeee, inte riktigt min stil. Inte på jobbet iallafall.

2 comments:

Helena said...

Oj, BÅDE plågsam OCH dramatisk?!Du får skaffa en schuuusig hatt istället :-D

Fanny said...

Helena: Ja, jag lovar. Men om några timmar känns det nog bättre, när jag varit hos frissan!