Thursday, May 31, 2007

Torsdagslistan

Dagens tråk
Måste ställa in kvällens akustiska rep, har webbjobb att göra som måste vara klart till imorrn...

Dagens fniss
Pejvans glada sms: Till Haaaavs jag styr min djärva lever...

Dagens längtan
Nu är det inte länge kvar tills semestertiderna börjar. Nästa lördag åker vi till Holland!
Åsse praliner förstås.

Och så är Cinderella-kryssningen bokad. 29 juni bär det av. Åååååå vad skoj det ska bli!
Jag kanske är jättebarnslig och superpubertal men jag TYCKER att det är skoj att åka iväg ett dygn och partaja med en kompis. Minusvuxenpoäng kanske, men då får det vara så. Hellre praktfull än präktig - och då menar jag egentligen inte praktFULL utan supersnygg!!!

3 comments:

Heliotropen said...

Jag är jättevuxen och jag tycker också att sånt är kul.

Pihlina said...

OM jag kunde åka iväg och supa skallen av mig utan att kräkas och ha migrän i en vecka efteråt så skulle jag också göra det faktiskt... Men jag är så tråkig och dåligmående så det går ju inte.

Digidiva said...

Dagens citat apropå att vara barnslig: När man tappat barnasinnet är man inte vuxen. Man är död.