Monday, May 21, 2007

Deja vú

Tjaaa... hade nog för höga förväntningar, tyckte den var halvseg... Denzel Washington är en underbar skådis, och historien är fantastisk, men jag kom på mig själv med att titta på klockan, och det är inget bra betyg....

Sov som en stock inatt, så skönt. Ikväll är H på styrelsemöte, vi har årsmöte i bostadsrättsföreningen och Saga ska vara barnvakt - Dani är upptagen och Joana är i Brasilien.
Det går nog bra tror jag. Men huga vad hon är tonårig just nu, Saga alltså.... hahaha det är skrattretande... hon är SÅ slö.... åhhhh, suck, stöööön, va jobbigt - ALLT är jobbigt .... och så kan hon liksom bara STÅ och stirra i fjärran... minns ganska väl när Lolls dotter Mira var i samma läge...

Köpte förresten inga träningsbyxor igår. Bestämde mig för att avvakta. Den här månaden är ekonomin en mardröm. CSN, bilreparation, stughyra i Tänndalen.... och så åker vi till Holland och man vill ju säkert shoppa lite där också... gahhhh!

2 comments:

Anonymous said...

12-årige sonen är också såååååå tonårig: floskler och sarkasmer flyger genom luften, allt är såååååå "owned" och snacka om selektiv hörsel! Puh! Fast jag vet av erfarenhet med 2 styvsöner (idag 22 och 29 år gamla) att det faktiskt går över med tiden så HÅLL UUUUUT!

Kram, Gunvor

Anna said...

Hahaha, precis när sonen kom ur tonåren så kom dottern in. Vilket i praktiken innebär att jag har 13 års erfarenhet som tonårsmamma när hon blir 20.
Den värsta tiden är när dom är 14-15. Mardröm är bara förnamnet. Ha så kuuul... ;-)