Thursday, May 17, 2007

Pysseltorsdag...

Jag har fått papperspyssla typ hela dan, OCH träna, medan H har suttit över 4 timmar i köket och lagat jeans... stackarna, han hinner verkligen aldrig gå och shoppa, han skulle behöva köpa både det ena och det andra... nu är han ute och springer och jag tar en liten välbehövlig paus.

Körde hårt på gymet trots ischias, gick 50 minuter på löpbandet och körde 3 set vardera mage och armar. Benövningarna struntade jag i pga ryggen - jag brukar göra så för att skona mig lite. Nu känns det som vanligt bättre...

Imorrn kväll ska Dani vara barnvakt. H och jag ska gå ut och ta ett par öl, ska bli jätteskoj! Kan inte minnas när vi var ute båda två, joförresten, det var den 24 februari på Lollans 50-årsfest... det är nästan 3 månader sen! Gahh vad tiden går.

No comments: