Tuesday, May 8, 2007

Först byta grejer, nu byta jobb???

Hittade en länk hos Pippilotter till ett test där man kan få reda på vilket jobb som passar en.
Så här blev mitt resultat:

Du är född fixare, med ett sinne för både detaljerna och helheten. Många skulle påstå att du är något av en trivselfascist, eftersom du brinner för att se till att alla är med på tåget och har roligt och riktigt trivs. Serviceminded är ett mildare uttryck för detta personlighetsdrag som karaktäriserar dig. Dessutom tycker du att människor är superkul. Du har så klart massvis med kontakter, vänner och bekanta. Och det är förstås människor och service du bör jobba med. Så vad faller sig mer naturligt än att söka sig till yrken inom turism för din del? Oavsett om du hamnar i Sverige eller utomlands kommer roligheter och galna upptåg alltid att prägla din tillvaro.

Hmmm... just nu trivs jag ju på jobbet, men det låter som att jag har hamnat lite fel minst sagt *frustar av skratt*.

3 comments:

pippilotta said...

Kanske var det Pam som gjorde testet.Jamenar, hennes kusin ScanAnn är ju flygvärdinna har jag hört.Fast då mest intresserad av bubbeldrycker och yngre män som hör till jobbet...

Fanny said...

pippilotta: hahahaha så måste det ha varit! roliga och galna upptåg var det. :-D

Loll said...

Jag gjode det som jag och gissa : jo säljare passar mig *fniss*