Saturday, May 26, 2007

Mzchlööö...

Ja, så känner jag mig idag. Kom hem vid halvtolv-tiden ändå, men det blev mååånga öl.
Trevligt dock, med Mark och lillbrittorna m fl (bilden nedan)


Det dök upp två gamla bekanta igår också, min exmans bästa kompis med "ny" flickvän (sen två år ungefär), och min exmans gamla trummis... Här är ditt liv? Hm. Exmannen har köpt villa i Stuvsta och ska gifta sig i Thailand till hösten. Härligt att han äntligen känner att han kan gifta sig igen. Allvarligt, han var inte direkt sugen på att gifta sig med mig, det var inte riktigt hans grej, men jag tjatade väl tills han gick med på det... Och nu har det ju gått mer än 10 år sen skilsmässan, så det är på tiden!
Fick se bilder på exmannens kompis barn också, sist jag såg dom var den äldsta 3-4 år, som Jacob. Nu går han på gymnasiet och är längre än sin pappa. Jag blir lika förvånad varje gång... :-D.
Idag mår jag som jag förtjänar. Verkligen. Gahhh. Tur att J är nöjd med att titta på film och äta mackor ett tag. Sen ska vi gå ut och mata ankor och köpa lördagsgodis. Hoppas hvdvrkn går över tills dess...

1 comment:

Loll said...

Ja du Pemb, det är hårt att vara nöjesidkare! Mark ville gå ut i går med,eller rättare sagt, han var ju ute men jag stannade hemma och har försökt sova med aj,aj, pallade inte med en dylik kväll till..och inte ryggen heller...