Monday, May 7, 2007

Måndagskvällslyx

Barnen sover, maken är borta och mamman får titta i lugn och ro på både CSI N.Y. och nya Day Break.... man ska inte klaga.

Har haft en rätt bra dag idag. Barnen har varit snälla, jobbet gick bra. Det enda som inte uppfört sig är mitt hår, som plötsligt ser ut som nåt från yttre jymden som nödlandat på mitt huvud. Gahhh. Hoppas att det bättrar sig efter färgningen på torsdag. Tänkte inte klippa riktigt än, tycker längden är helt ok just nu. Men det är ju ett ENORMT lyxproblem.

Dagens längtan:
Ett tecken från ovan? *fnitter*

2 comments:

Helena said...

Gillade du Day break? Jag kollade i 20 minuter eller så, sen tröttnade jag...

Fanny said...

Ja, ungefär så var det för mig också, men jag höll på och scrappade samtidigt *fniss*. Ska ge det en chans till nästa måndag tänkte jag.