Tuesday, May 15, 2007

Vårväder och cykeltur!

Äntligen lite schysst majväder! Cyklade in till city och lunchade med några pysseltjejer - ett mysigt avbrott i hemmajobbandet. Sen har jag suttit duktigt med min felmeddelandefil och mitt ena hjälpsystem.

Nu ska jag strax cykla och hämta kalaspuffen med min cykel, han ville inte cykla själv idag. H ska springa efter jobbet men före maten, så det blir middag lite senare ikväll.

Tisdagslistan

Dagens tråk
Hittade inga barnsolglasögon till J fast jag letade på flera ställen i city... :-(

Dagens fniss
Många fniss under pyssellunchen var det.

Dagens längtan
Jag är spelsugen! Hoppas det blir rep en kväll denna vecka!

3 comments:

Digidiva said...

Innan du repar kan du låta dig inspireras av min och Jockes översättning av årets eurovisionvinnare. Ljud på!

http://www.yoakeem.com/ritva/

Jag är tillbaka om en vecka så då måste vi spika en kväll för planering av den stundande båtfärden:) Ha det bäst så länge och stor kram!

Digidiva said...

Ja just det glömde säga att den så klart ligger på digidivas.blogspot.com också ifall du skulle känna för att kommentera underverket:) Kram igen!

Fanny said...

Digidiva: Jag är förstummad. Och förlamad av skrattkramper.