Tuesday, May 1, 2007

Söndagslistan

Dagens tråk
Ingen på FBK har hört av sig om min middag som jag tänkte inkassera imorgon kväll :-(. Jag känner ju ingen i personalen där längre, så jag har ingen lust att gå dit på vinst och förlust... känns lite trist, för jag svarar ju alltid snabbt när dom vill nåt, och gör allt jobb inom en vecka. Men dom kan ju vara bortresta också.

Dagens fniss
Jacob: varför har Nalle Puh inga byxor? (han menar ballongen). Näe, det kan man ju fråga sig. Ballong-Nalle Puh har ingen tröja heller, bara en liten halsduk...

Dagens längtan
Praliner. Av alla möjliga sorter ;-D.

2 comments:

Anonymous said...

Ja, varför har inte Nalle Puh några byxor? Det är många frågor i treåringarnas huvud för tillfället.

Vi fick himmelskt goda praliner av middagsgästerna i måndags. Tyvärr så har jag snart ätit upp alla :(

Anonymous said...

original-nalle puh ritad av E.H. Shepard hade varken tröja eller byxor, han var bara en vanlig naken nalle...
/Harriet