Wednesday, May 2, 2007

Utmanad...

Tre saker jag inte förstår:
- Folk som sätter sig på andra
- Matte och siffror (innnnnte min grej)
- Henrik Schyffert-humor

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Ett skavsårsplåster (oanvänt!) från scholl
- Min mp3-spelare
- Min stora ljusblå kaffemugg

Tre saker jag gör just nu:
- Hämtar mig efter dagens berg- och dalbana på jobbet
- Dricker kaffe
- Känner mig stressad för att jag snart måste rusa iväg och hämta på dagis

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Åka till New York igen med bara H.
- Se Indigo Girls live
- Se mina barn lyckliga

Tre saker jag kan göra:
- Virka
- Skriva
- Prata för mycket (hahaha)

Tre saker jag inte kan:
- Sy kläder
- Ta hand om blommor och växter
- Byta däck på bilen

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Indigo Girls
- Chrisse Thinzs
- Fray

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Dansa tango
- Nån form av databasprogrammering
- Holländska

Tre favoriträtter:
- Sushi
- Sesamkyckling
- Vad som helst på en kinesisk/indonesisk restaurang i Holland

Tre personer jag kastar handsken på:
- Pippilotter
- Anneli
- Laila

För övrigt en mycket konstig dag. Har blivit petad från mitt ena projekt på jobbet. Mest skönt, men lite trist med en så olycklig avslutning, har verkligen kämpat dubbelt så hårt som alla andra eftersom jag egentligen har fel kompetens för ett sånt uppdrag...

Nu ska jag hämta på dagis. Ikväll ska det drickas öl på Pet Sounds Bar med snällaste killkompisen Anders som jag känt i över 20 år! Det kan jag behöva efter en dag som denna!

3 comments:

Loll said...

Hej sötnos! Hoppas du klarade dagen, storasyster Loll!

Anonymous said...

du glömde att du kan pyssla de mest fantastiska grejer!!
/Harriet

Fanny said...

harriet: vad gulligt, tack!