Sunday, May 13, 2007

Söndag...

Jaha, vad säger man om ESC... inte förvånande kanske, att the Ark hamnade som de gjorde - glamrock går nog inte hem i Östeuropa... men vinnarlåten var bra tycker jag! Kristian Luuk var ju mer öknig än vanlig *hahaha*. Undrar om Astra kommer att reagera på kommentaren till ett av inslagen, när han sa att en person i inslaget testade ny medicin från Astra... *fniss*

Jag var helt sänkt igår, frös hela kvällen trots varm dusch, pizza och ett par glas vin... flyttade över till sängen under omröstningen och somnade efter ett tag.

I morse vaknade jag utvilad och travade iväg till gymet. Det var precis vad jag behövde! Nu pysslar jag lite här hemma, Jacob röjer järnet och river fram pryl efter pryl och jag går efter och plockar. H är på fotbollsmatch.

No comments: